Zwroty i reklamacje

Zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Dz.U.2014.827, jako Konsument masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania  bez podawania przyczyny.
Wszystkie zwracane towary powinny być w takim samym stanie jak zostały wysłane, nieużywane i ze wszystkimi metkami i etykietami. 
Niezależnie od tego nie zezwala się na zwrot czy wymianę bielizny oraz odzieży kąpielowej za wyjątkiem towarów posiadających wady.
Jak dokonać zwrotu lub wymiany zakupionego towaru?

  1. Zgłoś zamiar zwrotu elektronicznie na adres e-mail: reklamacje@madmuazelle.pl lub papierowo na adres sklepu stacjonarnego. (zwroty nie zgłoszone nie zostaną odebrane).
  2. Wydrukuj i uzupełnij formularz  odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Formularz dostępny jest tutaj.
  3. Towary wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu zapakuj do odpowiednio przygotowanej i zabezpieczonej paczki.
  4. W ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zamiaru zwrotu, wyślij paczkę na adres korespondencyjny:
    Sklep Madmuazelle
    ul.Mostowa 5 Galeria Sfera II (piętro I)
    43-300 Bielsko-Biała
    Dopisek: Zwrot towaru
  5. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od daty otrzymania formularza zwroty/wymiany.

Szczegółowy opis procesu zwrotu towaru znajduje się w Regulaminie.

Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Kontakt 604 921 001
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl